Alparslan27 Merhaba arkadaşlar, bebeğim 5 ay 6 günlük yürüme arkadaşını kaç aylıkken kullanmaya başlasam yararlı olur şimdi erkenden çıkarıp sıkılsın istemiyorum
cydcvk Alparslan27 ben 6 aylıkken çıkardım önündekilerle oynadı sonra hep ayağa kalkma denemeleri yaptı üstünde. Kendi kendine yardım etmeden kalktı sürdü. Oturabiliyorsa koyun önüne bence. Hiç sıkılmıyorlar merak etmeyin. 2 yaşında olcak kızım arada odasından getiriyor eviriyor çevirtır düğmelerine basıyo şarkılarına eşlik ediyor. Küçükken eşlik etmiyordu mesela. Hala oynuyor anlayacağınız