uraskoo Kızlar 6,5 aylık bebrğim avent alıstırma bardagı bide wee babynın küçük biberonunu aldım çok içmiyo.Emiyoda bu arada baska marka mı deneyeyim ?
Sedefe uraskoo ben suluğunu hep yerde bıraktım her gördüğünde emzik sanıp aldı içti azar azar şimdi alıştı yukarı kaldırınca bile onun yanında gidip çığlık atıyor ver diye 😂 😂