Ay kızlar o kadar pis boğazım ki … aç karna neler neler yerim bir bilseniz 83 le doğuma girdim 10 aylık olucak bebeğim 65 kiloyum aslında 62ydim ama vücudum o kadar nankör ki bi yiyorum hemen alıyorum ama öyle böyle yemek değil. Hemiyorum güzelce temiz besleniyorum hemende veriyorum sevinsem mi üzülsem mi anlamadım ya karnım alt karnım simit bölgem aşırı yağlı basen ve üst bacak desen öyle… ne yapacağım bilemiyorum leslie yeterli gelir mi alt karın egzersizleri mi yapmak gerek anlamadım ya siz neler yapıyorsunuz? Leslie yapınca aynı bölgeler devam kalıyor yani. İrademi asla koruyamıyorum 1 hafta güzel besleniyorum mis gibi ama bi bozuyorum o 1 haftada verdiğim kiloyu geri alıyorum aşırı mutsuzum