Bebeğim 4 ay 1 haftalık. Sürekli meme reddinden yoruldum biberon doğduğundan beri hayatımızda. Artık alıştırma bardağına geçip mama veya sağılmış süt vermem gerektiğinde onunla versem işe yarar mı sizce? Hiç uygun fiyatlı değiller o yüzden önce iyice bir karar vermek istiyorum 🥲