Skrsln Kızlar merhaba 😊 solomom ya da mamadus kanguru almayı düşünüyorum. Ama öyle çok ikinci ele düşmüş ki kullanamadım diye. Sizler memnun musunuz gerekli bir şey mi 😊
Skrsln Skrsln boyutları çok büyük bebek içinde kayboluyor gibi görünüyor öyle mi sizce de? Daha küçük bir model mi tercih edilmeli 😍
elmaliturta Skrsln Ben çok memnunum solomombaby var bende bel fıtığı olmama rağmen hiç yormuyor 3 4 saat gezebiliyorum onunla üstelik kızım emmeden hiç uyumaz onla gezerken çok kez uyudu
Skrsln elmaliturta peki yazın nasıl canım terletme yapıyor mu ve boyu nasıl bebek içinde rahat mı bana çok kayboluyor boyu çok yüksek gibi geldi görsellerden
elmaliturta Skrsln kışın çok kullandım yaz geldiğinden beri kullanmadım daha hiç yazın nasıl olur bilemiyorum.. 4 aylıkken başlamıştım kullanmaya çokta kaybolmuyordu dışarıyı rahat izliyordu kızım