Kraliceanne yavas yavas açabilirsin ama kuafor açsın tabi evde değil bide boyayı akıtmak için ampul c vitamini alip şampuana karıştırıp bekletiyorsun boya akıyor haftada 2 kez yapabilirsin. Youtube a yaz bak ise yarıyor. Ben de bir kez kahverengi olan sacimi balyajlari kapansın diye kendi sac rengime boyayim dedim. Gittim 4 numara kestane rengi boya aldim sacim bildigin kömür karası oldu. O şekilde akitmistim boyayi.