Nrkzy birçok ilçede muhtarlar tarafından da uyarılar da bulunmuş birkaç arkadaşımdan da duydum. Kaybolan çocuklar da var diye. Bende sokağımızda cami anonslarına şahit oldum. Belki çocuk bir yerlere gitmiştir kaçırılma söz konusu değildir ama bunu duymak bile insanı tedirgin ediyor