3 aylık konturole gittik dr seni tanıması gerekiyor dedi bende sesimi tanıyor ama benimle göz teması kurmuyor dedim oda göz temasını çok aramıyoruz ama seni tanıması odadan çıkarken filan takip etmesi lazım dedi bnm bebeğim etmiyor böyle olan var mı sonradan takip eden 6 aya kadar bekle istersen sonra norolojiye git dedi