dilan3850 sabah bebe bisküvisi ve Bebelac 7tahıllı ile mama hazırlıyorum biraz da muz rendeliyorum . Bazen 7tahıllı Bebelac ile omlet yapıp veriyorum domatesin suyuna bayat ekmek banıp çeçil peyniri veriyorum kimi zaman ıhlamur kaynatıp Eti nin tuzsuz kıtır ekmeğini ufalıyorum içine tuzsuz süzme peynir ekliyorum. 6.5aylık iken başladım katı gıdaya biraz daha fazla emsin istedim sütüm yeterken. Şuan 9aylık ve bu saydıklarımı çok rahat tüketti . Tabi ilk başlarda Ballı irmikli ve Aptamil bisküvi li kaşık mamasını denedim öyle başladık. Şuan yemekleri tuzsuz ,zeytinyağlı ve doğal salça ile yapıp bizim yemeklerden yediriyorum . Öğlen kendi yaptığım yoğurt veya bebymix bebek yoğurdu veriyorum ona bayılıyor bitince ağlıyor. Meyveleri 8.aya kadar buharda pişik verdim malum armut emla ayva vardı şimdi kayısı kiraz çilek armut nektari karpuz hepsini ya püre yapıyorum ya kendim yediriyorum veya işim varsa parmak fileye koyup eline tutturuyorum . Çok şükür iştahlı sorun yaratmadı ama istemediği zamanlar (diş çıkarma ve aşı sonrası ) zorlamadım bu ters teper dediği için Dr muz acıktığı zamanlar verdim . Dışarıda atıştırmalık GErber kullanıyorum .