Kızlar 10 gün önce doğum yaptım, dikişimin bir tarafından sıvı akıyor, doktora göründüm yeniden oda bana göbeğimin üzerini kapattığını hava almadığını söyledi iltihap akıyor sanırım. Göbeğimi yukarıya biseyle kaldirmami istedi bu durumu yaşayan var mı? Nasıl bisey uyguladinız nasıl iyileşti orası