Elif-Liya evet ben doğumdan önce yapmıştım. Pek çok şey almıştım. Takımından battaniyesine havlusundan çorabınıa. Yenidoğan kıyafetleri olduğu için çok kısa kullandık tabi. Ben memnun kaldım. Ama sanki uzun süre kullanılsa kumaşı idare etmez gibi. Ama battaniyesi falan güzeldi.