Nil2736 ben sezaryen doğum yaptım depend kullanmadım. 5 numara gece pedi kullandım gayet yeterli geldi. Dependi fiyatından dolayı alamamıştım ama iyi ki almadım dedim. Sizin kanamaniz çok oluyorsa depend kullanmanızda bir sorun olacağını sanmıyorum ameliyat yerinde birkaç gün su geçirmez bant oluyor. Ben yüksek bel çamaşır giyiniyordum rahat etmek için, depend de orayı ortunce daha rahat edersiniz. Hasta bezi de taksaniz yine ameliyat yeri kapanacak onunla zaten