21 aylık kızım bir anda fışkırarak kusmaya başladı. Doktora götürdüm. Salgın dedi kusması için iğne yaptı ve (Motilium) şurup verdi. Ateşi olurmu dedim olabilir dedi. (Tylol) yazdı.
Şöyle ki kızım dünden beri hala kusuyor ağzına ne bir damla su ne bir yemek aldı. Herhangi birşey tükettiği de kusuyor. Ve ateşi var. Yeniden götürmeli miyim?
Böyle hiçbir şey yememesi herhangi bir sorun da teşkil eder mi?
Kusura bakmayın uzun oldu