Her uyutma seansı benim için bir mücadele şöyle alıp da ağlamadan tatlı tatlı uyutayım desem yok. Yatağa yanıma alıp ninni söyleme başını okşama popişine patpat pişpiş falan yapıyorum biraz duruyor sonra sıkılıyor. Ayakta sallamanın sonucu zaten ağlama krizi kendini arkaya arkaya atıyor. Kucağımda sakinleştirip sallarsam da ağlaya ağlaya uyuyor. Çok üzülüyorum artık. Ağlatmadan güzel ve rahatça uyutayım diyorum yok olmuyor. Geç kalıyorsun derseniz 4 aylık 1 saat veya 1 saat 15 dk sonra alıyorum uyutmaya seve seve uyutayım diye sonuç aynı. Ne zaman bitecek bu mücadele yoksa hep mi böyle gidecek.