Ozgeayazmuhammed Bulunduğum yerde hastahane yok çok uzak bebeğim kabız ve durmuyor direk eczaneden doktora danışmadan kabızlık ilacı alsam sıkıntı olurmu. Kabızlık ilacı kullanip.yan etki gören oldumu
duygu_ars Ozgeayazmuhammed canım ben 2 aylıkken kızım kabız olmuştu ama baya kızarıyordu ağlıyordu gazını çıkarıyordu ama 4 gün falan yapamadı. Doktora götürdüğümüzde karnına zeytinyağı ile masaj önerdi. Bide kulak çubuğunu zeytinyağına batırıp makatına uyarı yapmamı söyledi hastanede de sonda ile yaptılar bunu. Zeytinyağını mamasının içine katıyorum gün içerisinde biz böyle aştık