Eylullasel İyi günler anneler 6ay 10gunluk oğlum 4gundur kaka yapmadı ek gidada vermedim neden olmuş olabilir normalde hergun yapan bir bebekti karnına bakiyorum şişlik fln yok
Fatimaafr Eylullasel bezini çıkarın bebeğinizi bacaklarından tutup tuvalet pozisyonunda bekleyin yapacaktır :)
Sedaf Eylullasel benimki anne sütü aşıyor 10 günde bazen 7 günde bir yapıyor sorun değil bu kabız değilse.
Asaf_11 Eylullasel az birşey zeytinyağı ver canım yapar.ne kadar geç yaparsa o kadar poposunda çatlak oluyo doktorum öyle demişti 3 günü geçerse zeytinyağı ver demişti
Deniz344 Eylullasel sütünüz yetmese ac kalir aglar bence sanmam bebeklerde normalmis biakc gun yapmamasi bu arada ek gidaya gecmedinizmi gecmeniz gerekiyor artik bizimki ek gidadan büyük ihtimal
Eylullasel Deniz344 tadımlık ama bu ara vermedim yoğurt denedim yemiyo ağzını acmiyo patates denedim boğazını aliyo gibi yumurta dedim kusacakti😁karpuz suyu vermeye çalıştım acmiyo ağzını benimki halinden memnin galiba 😊
Sedaf Eylullasel kakası sarı yada camel renk akışkan ama su gibi değil yani tabiri caizse süzme yoğurt kıvamında olmalı ( en iyi bu şekilde anlatabilirdim biraz iğrenç oldu ama 🙄).
ddm-tekin Eylullasel doktorumuz huzursuz olmadığı takdirde 10 gün bile normal demişti ama bilemedim 🤷🏼♀️
ElifReyhan 5 aylığız bizimki de 4 gündür kaka yapmıyor, üstüne bugğn aşırı huzursuz ağlıyor sürekli emmiyor kaka yapmadığı için olabilir mi acaba doktora götürmek gerekli mi
Eylullasel Benimki huysuz bide agliyo vala şaşırdım bende ilk defa böyle oluyo zeytinyağı deneyim bi poposuna kulak cibuguyla birazcık sürdüm ama faydası olmadı
ElifReyhan Eylullasel doktora gittim ben fitil verdi, Kesinlikle zeytin yağı içirmeyin dedi fitille düzeldi şükür