yeniannea Bebeğim 4 aylık ancak 6 aydan önce başlanmamalı deniyor. Ama bakıyorum yatma pozisyonu var ve 180 derece eğimli oluyorlar kullanan var mı? Hangi marka önerirsiniz?
Eceninannesi33 yeniannea Eşimin arkadası baby plus mama sandalyesi verdi bize açılıp kapanan arkayada yatıyor baya geniş büyük biz çok memnunuz ondan
Zekiye_123 Ben salıncak aldım 😂 hem mama sandalyesi oluyor hem sallanıyor çocuğum. Gerçi sevemedi salıncağı bu yüzden bebek arabasına bile binmek istemiyor da. Yattığından diye düşünüyorum çünkü oturunca çok mutlu oluyor ozaman da seve seve yer mamasını
Eceninannesi33 yeniannea kızım 8 aylık. 4 ay erken diye düşünüyorum ama bizdeki arkaya doğru yatabiliyor