sarealya06 Ben hamile kalmadan evvel hep çocuğuma annem kaynanam bakar diyordum eltimin çocuğu oldu bir gün kayınvalideme emanet edip dışarı çıktı biz de evdeyiz bir baktım kayınvalidem elinde bal kasesi aldı geldi yalatıyor bende öğretmenim okuldaki anne çocuk beslenmesi derslerden hatırlıyorum bal verilmez verme 1 yaş öncesi alerjik dedim bir şey olmaz dedi gülerek verdi ama annesi ek gıda öncesi birşey vermek istemediğini söylemişti dedim kâle bile almadı beni çocuğum 10 aylık oldu yeri geldi uykusuz kaldım iş yapamadım ama daha birgün emanet etmedim evimde bile salonda yalnız çok bırakmıyorum mutfağa hadi gel gezelim diye gitseler peşlerine gidiyorum aynısı benim ailem içinde geçerli babam laf söz anlamıyor boş bıraksam neler yapacak sürekli bırak sen git çalış biz bakarız diyorlar sonuç 2 yıllık ücretsiz izindeyim anam babam da olsa güvenmezsem mecbur kalmadıkça bırakmam