Kuzeyefecan Arkadaşlar bebeğim 8 gün önce sünnet oldu ve bir tarafında hafiften şişlik var deri kısmında aynı şeyi yaşayanlar var mı zamanla iyileşir mi. Biraz kendinizdeki olayları anlatır mısınız
H0606 Kuzeyefecan ödem olmuştur anlayışınıza göre bizim de öyle oldu doktor ödem dedi bol bol emzir geçer dedi 5 gun gibi iyileşti
Aysin3838 İyileşene kadar ödem olabiliyor . Antibiyotik krem kullanıp bol bol emzirmistim hemen iyileşti