Mery35 Kızlar benim bebeğim 9 aylık olmak üzere fakat su içmeyi hiç sevmiyor biberon bardak kaşık neyle denediysem bir türlü sevdiremedim suya nasıl alıştırcam bebeğimi yaz da geldi daha çok içmesi lazim yardımcı olabilecek kimse var mı
Sontvbukucu Mery35 al benden de o kadar. Doktorum anne sutu alıyorsa cok sorun değil demisti. Valla ben de yemekten sonra agzina pipetle dokuyorum artik gsvshwvwg😂😂
FerideDeniz Mery35 sıcaklarda susuz kalmaması için sık sık teklif edilmeli. Onun seveceği bir bardak, suluk vs alabilirsiniz. Ya da salatalık, karpuz, domates gibi su oranı yüksek yiyecekler verin bol bol.
Plncnr-dnsn Mery35 benim kızımda içmiyordu öğürüyordu her yolu denedim içmed 6 buçuk aylıkta ek gıdaya başladığımda kendiliğinden içmeye başladı çok şükür
Esilasel Mery35 benim kızımda içmiyordu. Aventin suluğunu aldım, o kadar memnunumki, kendisi içiyor artık hemde günde 2 kere falan dolduruyorum suluğunu bitiriyor. Kızım 10 aylık
Mery35 Sontvbukucu anne sütünü çok az alıyor artık mama içiyor fakat ek gıdada aldığı için içmesi lazım bende zorluyorum ama ağzını öyle bi kilitliyor ki açmıyor 🤦
Mery35 FerideDeniz sulukla da verdim bardakla da verdim kendi biberonunu çok seviyor onlada verdim ama su olduğunu anladığı anda ağzını kilitliyor tükürmeye başlıyor açmıyor
Muzice_anne32_ Suyun içine meyve at demisti doktorum tadi aromali gibi olsun demisti alışınca atmazsin dedi bizimde suyla aramiz yook birde suluk meselesi yaşıyorum
Sontvbukucu Mery35 ever acmiyor ben de agzina dokuyorum artik 😂😂😂 güldürüyorum o anda agzini aciyor hop kandırıyorum ama napiyim simdi taze fasulye yedi onunda ustune su iyi gider yani 😂
Mery35 Sontvbukucu bende aynı sizin gibi yapıyorum ağzına sıkıyorum çoğu zaman oyun yaparak ama boğazına kaçıyor bazen sinirlenince. Umarım sever bebisler 🙂
Sontvbukucu Mery35 zamanla alısacagini düşünüyorum cok da kasmiyorum bir iki yudum yemekten sonra icerse yeter diyorum zaten anne sutu veya mama ile su ihtiyacını karsiliyor :)