Dorukata1 normal kahvaltı öğle yemeği akşam yemeği ve 2 ara öğün gittim. Kahvaltıda yumurta çeşitleri, tahin pekmez ya da pankek arasına tahin pekmez. Ara öğünlerde meyve,kefir, yoğurt, meyveli cevizli yulaf. (meyveyse bir çeşit meyve, kefirse sadece kefir gibi karıştırmadım) Öğlen ve akşam yemeğinde normal yemek verdim. Öğünlerde çok karışık beslemedim hiçbir zaman sindirim açısından zararlı diye. İki çeşit yemek vermedim mesela tek çeşit atıyorum kıymalı kabak yanına bir şey yok. Ama yemeklerin içinde günlük hep bi protein, enerji ihtiyacını ve kalorisini karşılayacak sağlıklıkarbonhidrat olmasına öZen gösterdim. Ekmek hiç yemedi zaten. Hamur işi de işte sadece kendi yaptığım pankeklerden siyez unuyla o da. Haftada 2 anca. Arada kaçamaklr oldu tabi dışarıda. Ama ağırlıklı olarak sebze yemekleriyle gittim etli tavuklu. Pilav 2haftaya bir belki denk geldi tavuklu falan. Bu şekilde gitti. Kilolu ya da yapılı bir bebek değil. Ama küçük ve çok zayıf da değil. Pazartesi yazarsanız tekrardan buraya kontrolde ne çıkacak yazarım. Böyle besledim ama inşallah standartlarıdadır görecez:)