Bebeğim 2 aylık bugüne kadar sadece anne sütü aldı. Kilosu gelişimi gayet normal ama önceden tek göğüsüm ile doyup 2 saat uyurken şimdi tek göğüsümü emdiği zaman 1 saat bile uyumuyor. Sorum şu ki şimdi iki göğüsümü birden boşaltınca rahat ediyor tamam ama ilerleyen zamanlarda 2 göğüsümde yeterli gelecek mi ? Bebek büyüyor mide büyüyor süt de bu orantı da artar mı? Tecrübeli annelerim beni bi aydınlatırsanız çok sevinirim 🙏🏻