babylove3003 Kızlar bebegimin sampuanini degismeyi dusunuyorum sebamed kullaniyodum iceriginin kotu oldugunu ogrendim mustela yorumlari iyi aranizda kullanan var mi memnun musunuz
Gulsah33 babylove3003 Sebamed neden kötü ki doktorum onerdi bana onu mustela da kullanıyorum onu da karışık yani
Oznur_0708 babylove3003 en iyisi pişikten tut yağına şampuanı mustela kullanıyorum ne pişik yaptı nede kir bırakıyor
Azraada58 babylove3003 ben kullanıyorum cildimiz aşırı hassas olduğundan gayet güzel tek kötü yanı kokusuz sanki cocugu hic yıkamamışım gibi buda ciltleri hassas oldugundan kokusuz olması lazımmış 🙂
babylove3003 Oznur_0708 Oznur_0708 pisik kremi bende mustela aldim guzelse sevindim bepanthol kullaniyodum
Denizanasi92 babylove3003 ben baby me kullanıyorum temiz içerikli ama açıkçası kafasını güzel temizlemiyor gibi geliyor bana
Storymoon babylove3003 ben kullanıyorum konak karşıtı olduğu için daha iyi hiç göz yakmıyor kokusuda çok güzel
Oznur_0708 babylove3003 10 aylık olcaz ilk bende seninkinden kullandım hoşuma gitmedi mustelaya başladım işte 9 aydır kullanıyorum hiç pişik olmadı
Irmakprensesinannesi Busraaslan konak her bebekte oluyor benm kızımda da oldular ama şampuanla ilgili deil bazn köpük faln kaldığında bile oluyor yada nedensiz de oluyor ama 1 kere konak oldu bidsha da hic konak yasamadim kziim 9 ay 28 günlük doğduğundan beri kullniyrm hiç sorun yasamadim
Ndrg-12 babylove3003 ben Konak için aldım gayet başarılı bir şampuan. Ama kızıma ecowell in şampuanını kullanıyorum hem doğal hem gğzel kokuyor :)
bbmoms babylove3003 biz ameliyat olduk kafasından o yüzden Dalin i bırakıp geçtim gayet güzel her gece yıkamama rağmen 500 ml olan şampuan 6 ay gitti az dokuyorsun çünkü diğer sampuanlqr gibi değil