Bebegimveben0 Merhaba bebegimin iki gündür bezinde kaka var ama sıvı halde idrar gbi yayilmis emilmis duruyo ishalmi olmustur sabah uyanirken sancilaniyor yuz ustu yatiriyorum uyur uyanik kivraniyo