E-va Bebeğim 6 buçuk aylık ek gıdaya başladık ilk bi kaç gün sıkıntı yoktu fakat son iki gündür yoğurt yerken yanakları yüzü kızarıyor leke leke. İnek sütüne allerjisi olabileceğini söyledi doktorumuz. Yaşayıp atlatan var mı?