yeniannelik_ bence vermeyin takipte kalın ateşi yükselirse ağrısı olur huysuzlanırsa yarımdan az verirsiniz. aşı sonrası ebe dedi çıkarsa ateşi bu şekilde ver diye ben vermedim ateşide cıkmadı. Bebekten bebeğe değişiyor aşı sonrası etki. 5 aylık kızım hiç bir aşı sonrası ateşi cıkmadı şükür.