tostosata Kızlar yüzde 50 indirimle dün aldım sarı renk ama salçalı yemek yapınca rengi tabakta kalır mı
irva tostosata 1.5 yaşında oğlum 6.aydan beri oioi kullanıyorum her şeyini hemde.Makinada hiç yıkamadım elde oğluma ait aldığım özel bitkisel deterjanla yıkadım.Ne koku ne leke hiç bir şey yok aylardır.
Oznur_0708 tostosata hiç kullanışlı değil resmen marka ve para tuzağı aldım ve iade ettim kaşığında mama durmuyor çocuğun ağzına girerken maması düşüyor tabağı çok ağır önlük heleki omuzları gıdısı yakası hep mama oldu giydirelenler çok iyi 5 tanesini 80 e aldım çok daha iyi
yigitinaannesii Renk kalmaz güzel yıkarsan ama oioi tabaklar aşırı koku bırakıyor. Bende almıştım hiç memnun kalmadım, şimdi dolapta bir yerde duruyor
tostosata yigitinaannesii Ay ciddi mi bak soğudum şimdiiii iptal mi etsem. Makineye falan mı attınız koku yaptı
Kaan01 tostosata bn ciook memnumum makineye atmiyorum.dogal deterjanla yikiyorum.leke kalmiyor koku olmuyor
irva Kaan01 Aynen canım.Sanırım çoğu makinada yıkadığı için yada normal deterjanla yıkadıkları için koku yapıyor.
yigitinaannesii Makinada hiç yıkamadım sadece bitkisel deterjanla yıkadım yine koku var. Soğanlı, sarımsaklı yemeklerin kokusu illa siniyor