Hanımlar oğlum 16 aylık, genelde İştahsız bir çocuk ama bu aralar nerdeyse hic yemiyor ve sürekli emme emme diye bana yapışıyor, gece 1-2 defa emiyor. Ben biseyler sürerek falan memeden kesmeyi düşünmüyorum çünkü asla kıyamam ona. Oğlum birsey yemeyince ben çıldırıyorum bu konu hastalık oldu bnde resmen, annem başta olmak üzere cevremdeki çok bilmişler o memeye güveniyor emmese yer vs dio ve ben daha da üzülüyorum, Allah aşkına emmeden kesince yemesi içmesi düzelmiş bir bebenin annesi var mi aranızda?