Rabia4646 benim oğlum da 6 saat yapıyordu doktor fazla dedi. Ben de azalttım. Yani aslında şöyle kendin ritmini takip ediyorum. Doktorumuz bir döngü 45 dk uykusunu alması icin en az 45 dk uyumalı dedi. 45 dk dan sonra ses konusunda dikkat etmiyorum öksürme hapşırma gibi uyanacaksa uyanıyor zaten.
Ben bugün 1 saat 20 Dk dan iki uyku 45+30 dk lık iki şekerleme deneyeceğim bakalım. Benim oğlum erken yatmayı sevmiyor illa 10 gibi yatacak mecbur son bi şekerleme ekliyorum. Diğer türkü denedim olmadı:/ belki kışa doğru değişir.