Merhaba anneler hamliliğimin son günleri korona oldum hatta doğuma korona olarak girdim 😔😔😔o günden beri koku kaybı yaşıyorum. Bazı şeyleri mesela sarımsak gibi Çook derinden a az alıyorum ama çoğu şeyin kokusunu hala almıyorum. Yediklerimin kokusu sıfır en kötüsüde yavrumun kokusunu alamadım hiç😔😔😔 herkes mis gibi koktuğunu söylüyor ben alamadım maalesef. Belki bir tavsiyesi olan vardır diye size sormak istedim. Bu koku nasıl geliyor şahit olan varmı böyle bir şeye?