Merabalar Eylül-ekim gibi işe başlamayı düşünüyorum kreş için de görüştüğüm 2 yer var yarım gün ama en önemli şeyi konuşmayı unuttum oğlum şuan 23 aylık ve süt-yumurta-cilek ve en önemlisi fıstık alerjisi var özellikle içinde fıstık olan herhangi birşey yediğinde anında bütün vucudu kabarıyor gozlerinin içine kadar 😔
Ben bu kreşleri instagramdan takip ediyorum da bazen mesela pasta günü yapiyorlar bazen işte dondurma falan bütün çocuklar yiyor alerjik durumda benim oğlum ne olacak bütün çocuklar yerken benim oğlum da durmaz
Merak ettigim alerjik bebek anneleri böyle durumda ne yaptiniz kresler buna dikkat ediyor mu - edebiliyor mu