Arkadaşlar peynir altı suyunu nasıl temin edebilirim? Alınıyor mu evde mi yapılıyor ? Çok mu gerekli ? Bunun yerine tariflerin içine ne koyabilirim ? Kızım 10 gün sonra 6 aylık olacak inşallah, kahvaltı vercem yavaş yavaş cunku biz tadım yaptık yavaştan corba ve püre de veriyorm ara ara . Sadece meyve ve kahvaltı vermedim henüz . Çoğu tarifte peynir altı suyu yazıyor. Bana yardımcı olur musunuz nedir bu veya dedıgım gibi yerine ne kullanabilirim ? 🌺🥰