Arkadaşlar su uyku ısını bir türlü çözemedik.8aylik oldu sayılır.Artik bizimle yatıyor çünkü yatağına hernekadar eğitim vermeye çalışsam ,oyun oynatsam, ne denesem de alışmadı.En son benim ruh sağlığım açısından da iyi gelen şekilde yanımıza aldık.Belki de buna ihtiyacı vardır diye..(hernekadar yanlışsa da bazı çocukların sureci böyle oluyormus:/)evet bir tik uyanmalari azaldı ancak sabaha karşı sürekli donmeye başlıyor bi rahatsızlığı var gibi kafayı koyacak yer bulamıyor.ıh ıh ah ah gibi böyle ağlamak da degil ama sıkıntılı sesler çıkarıyor.gözler kapalı ama huzursuz. en son ben kaldırıyorum artık.uyanınca bi sorunu yok çok şükür.neden olabilir?bir akıl verin lütfen 🙏🏼