Mnvvr63 ayda 500 Gr veya 1 kg alıyordu . Beslenme sorunu olduğu için almakta zorlaniyrdu kilo hastalığından dolayı zor alıyor kalp hastası bu kadar ağır hastalığı olmasa fazlasıyla alır diye düşünüyorum 2 yaşına kadar kullandı bayağı toparlandı önce derileri sarkiyordu . Şimdide aynı özellikte farklı mama içiyor