Günaydın anneler . kimler burda .Ben bı konu adına paylasim yapacağım yada nasıl davranmak lazim onu bilmek istiyorum.Oglum 28ayina grecek bizim ki bebekken ağır toplu bı çocuktu 15aylik di yürüdü.emekleme olmadan ben tecrübesiz bı anneyim ilk çocuğum herkes gibi ama bu sayfadan da ne kadar araştırdım bilinçli oldum bilgiler yine yetersiz oldum sanıyorum.Ogluma komut veremiyorum anlıyor aslinda dil konuşması da açıldı baya cümleler çok yok.kimi bebekler birden açılıyor kimi ağır gdiyor diyolar ama bizimki çok enerjik elimi kolayca tutmaz kaçar gider tehlike fark etmiyor sürekli uyarmak bağırmak zorunda oldum çok öfkeli anne olmaymdyorum baş etmek yorucu yaramazlık var dye .bebekken çok kural veremedim hayırlar olmazlar vardı ama sert olamıyorum naif oldigum için 😢 buyuyolar haliyle keşfediyor merak artıyor oyncak deseniz az kısa süreli geri bırakıyor mutfak raf ne varsa alır atar cikarir oynasın tm oynanmaz dye anlamıyor bana bilgi veren kardeşimin eşi demişti insan göz teması kurup konuşuyorum yani yerinde durmuyor itiyor yere kendini atıyor park da kaç kere dur deyince cekimme yok agliuor sadece sevgimden nazladim ondan olabilir mi acaba .Davranış bozukluğu olablir yada hiperaktif mi ?diye düşündüm dusunuyorum.cicuk doktor 2yas sendrom dedi onla beraber herşeyi eo atıp aynı şeyleri teilkrar etmesi üzüyor beni .3yas kadar sabretmek lazım gliba arkadaşım oğlunu götürmüştü TV sınırı koyun oyun oynasn izin vern demiş . ortama kolay girmiyorum bende vurma el atma var her anne anlamaz oğluma kizima vurdu der kavga çıkar bende boerek oğlum vur dov demiyorum asla blncli değil küçük çocuk olduğunu anlayan her zaman çıkmıyor iste. Gorustum özel eğitim hoca buldui öneri üzerine anne baba olarak çalışan deglim çok bilgiye sahip değiliz yailasim olaraktan nasıl davranmam lazım omu merak ediyorum.yetenekli akılı cocugum var vede ustune gtmemek lazim belli ki özel bı oğlum bana göre ikiz eşi olduğundan da acaba genetik mi yanlış olan davranışları benimde eksiğim var ki öğretemedim :( umarım doğru aydınlaniriz ,yoluna girer kötü bisey çıkmadan.cok yorucu annemdeyim çekmece dolap açar atar fırlatır kap tencere oynuyor çıkarıyor nazik nasıl olunca veya çok sert kural verince anlıyor oğlum ..otizm değil akla gelenler varsa öyle tanı verlmedi ama gözlem olacak biz bide kreş e verdik devlet drek oraya yolluyor Muş bilginize özeller rapor vermeden bakar özel eğitim durumu göre alırsa bilmiyorduk biz 18ayndaj beri uğraşıyoruz hareketli cocuk dye evde de etkinlikleri gösterdim çabuk sıkılıyor evde napcam o zaman değil mi balkon bahçe yok ki atayım oynasın koşsun eşim surskli iş temposuna analara oluyor olan .ah keşke bahçem olsa dedim çocuk belki ona ihtiyaç duyuyor enerjisi var . Enerji azalsın dye sakinleştirici doktor önerisi alan kullanan oldu mu hiç .Merak ediyorum .Bizde durum bu öneri görüşleri çocuğunuz da benzer varsa yazar msinz?🌺🌺🌺🌺☺️☺️