Gizem_zk https://www.hizliresim.com/h4l2xjh https://www.hizliresim.com/sshl8lu 3 aylık oğlumun göbeği bu şekilde şişti bastırınca icinde su varmış gibi oluyor ağladığında daha çok sisiyor daha önce böyle birsey olan varmi nasil geçer
cemre_-34 Gizem_zk korkma aynısı benm bebeğimde de vardı hatta gazını ne zaman çıkarsam karnını ovalasam ses gelirdi doktorum normal bu ilerde inecektir gazını ata ata dedi ve geçti gitti bn de fitiktan şüphelendim ama değildi sen yine doktoruna danış cnku aynısı bnm bebeğimde de vardı geçti indi
Yusaydef Gizem_zk canım bu göbek fıtığına benziyor bir doktorla görüş istersen 2 yaşına kadar kaybolurmş kaybolmazsa ameliyat demişti benim doktorum kızımda da vardı ama bu kadar değildi şimdi kayboldu gibi
cemre_-34 Gizem_zk 1 2 ay geçti geçiyor yani ama sürekli gazını çıkartırım ben sizde devamlı çıkartın inecektir fıtık gibi durur ama degl gazdan dolayı bağırsakları daha gelişmediği icin
Linakalee Aynı durum bizde de vardı göbek fıtığı müdahale etmeyin belini bezle sar para koy diyenler olacaktır onlar çok tehlikeli kendi kendine geçiyor zamana bırakın çok ağlatmamaya çalışın geçiyor merak etmeyin