Kızlar daha önce post açmıştım lohusalığım bittikten 10 gün sonra regl oldum 7 gün sürdü ilk günler çok kanamam oldu bitti normal adettir sanarken şimdi 1 hafta sonra yani tekrar kanamam olduğunu gördüm neyin nesi bu sezeryan oldum ve emziriyorum öyle aşırı derecede değil bu arada normal mi??