DevrimciAnne Sevo74 ayaklarını kokladım daha minnak benim oğlan kokarca 🦨 olmasına var demek ki mis kokusudur o annesi olmadı doktora bir danışın ve ya ayaklarını gün içinde yıkayın
Sevo74 Elif_1309 ooo öpüp koklamaz mıyım hiçç ama çaresi olaydı iyiydi büyüyünce sorun şimdi değil de
madrefelice Her bebeğin kokar bence ki o koku benim çok hoşuma gidiyor kendi bebeğim olduğu içindir belki ama özellikle koklarım ben ayaklarını mis mis derim öper bırakırım hahahahah 😂😂
Sontvbukucu Sevo74 benimki de kokuyor ozellikle corap giyince bence normal o da bir ayak sonucta aşırı bir koku yoksa sorun yok bence 😂