Oğlum 1 yaşında üç gündür sürekli kusuyor ve ateşi var ateşi bir çıkıyor bir iniyor . Doktora gittik enfeksiyon var dedi kan tahlilleri temiz çıktı. Serum yaptılar ilk gece, şuan evdeyiz hala çok kusuyor 3 saatte 3 kere öğüre öğüre kustu, fikir verin anneler:(