cekuu bizi anlatmışsınız okurken bi an ben mi yazdım bunlari dedim 😊 5-6 kez uzun süreli hıçkırık, yeterki tıkanmasın diye çocuğun sırtı yer görmüyor, tam agular yapacak konuşacak yavrum ama öksürük yapıyor, altini açmak kabus düz yatıyor yüzüne bakmaktan doğru düzgün bağlayamiyorum, reflü yatağı canımız çocuğum doğru düzgün beşiğinde yatamadı, aynı şekilde yüzüstü asla yatmıyor sevmiyor 😓 şu an mışıl mışıl uyuyor ben nöbetteyim, zevkti sizinle konuşmak çok teşekkür ederim bi tek biz değilmişiz çok şükür atlatmışsınız darısı bize 🙏🏼