basakhanim34 Kızım 13 aylık emerek uyuduğu için gece saat başı uyanıyor. Dün gece tam 9 kez uyandı. Meme vermesem uykuya dalamıyor. 1 yaşından sonra bebeği bu kadar sık uyanan var mı? Yok mu bu işin çözümü? Yıkılmam üzereyim artık.
cicekbahcem basakhanim34 bizde aynıyız,hatta saat başı bile değil yarım saate bir Doktora götürdüm idrar yolu enfeksiyonu çıktı ama benimki kıvranıyordu uykusunda İlaca başladık bakalım 🤷🏼♀️
35izmir basakhanim34 bnim de 6 aylık öyle bnde benzer başlık açtım şimdi bu neden böyle Bn anlamadım ben başından beri uğraşıyorum vazgeçirmek için yok olmuyo emmesede orda durmak istiyo sürekli meme ne uyku kaldı ne bişey
Timurunannesi basakhanim34 benim bebegimde oyleydi. 18 aylık ken düzene girdi. Biraz daha sabırlı ol annesi
Sngl1223 basakhanim34 tabi ki bizim de aynı durumda sürekli emerek uyudu 19 olacaz hala defalarca uyanıyor
basakhanim34 35izmir çok zor gerçekten. 6 aylıksa gerçekten acıkıyor olabilir. 1 yaşından sonra gece acıkmıyorlarmış. Alışkanlıktan uyanıyorlarmış.
35izmir basakhanim34 ek gıda veriyorum başladık yok ortalığı yıkıyo ya millet 5 öğünden bahşediyor 6 ayda biz 25 öğün veriyoruz
35izmir basakhanim34 bi de diş var bizim aşırı ondandır acaba diyorum kndş kendine uyuması için çabalıyorum daha çok aglıyo bu sefer üzüntüden içim daralıyor o ağladıkça
esraeerdogann basakhanim34 benim bebeğimde 13 aylık aynı dert bende de var kaşık maması aldım hipp uyanmasın diye yiyor ama saat başı yine uyanıyor bir türlü bir çözüm yolu bulamadım uykusuzluktan baş ağrım hiç geçmiyor modum sürekli düşük 😔