Yarın bizde ilk dozu yaptıracaz ROTARİX 490 BEXSERO 720 LİRA ben yaptırma taraftarıyım doktorumuzla konuştuk o bende yaptırdım çocuklarıma dedi tavsiye ederim diye
Hem doktorlar devlete baskı yapıyorlarmış zorunlu devlet aşılarına dahil olsun diye olur ama ne zaman onu bileniyoruz dedi