Gokcennderenn mislinabebek doktorunuza sordunuz mu bı çizelge var onun alt ve üst sınırı var altında değil şuan benim kızım 4 aylık ondan tuksek kiloları da aynı doğmuş
Pirayeada mislinabebek benim kızım 2320 doğdu 3 ay 11 günlükken 5 745 kilo şuan 3 ay 21 günlük bilmiyorum aldı mi
Azramina mislinabebek kızım 7.2 di 4. Ayda doktor fazla demişti oysaki doğumdan sonra her ay 1 kğ almıştı . En net cevabı bebeğin görüntüsü ve sağlığı verir
tubiiik_ mislinabebek anne sutu ilemi besleniyor sadece benim kizim 1855 dogdu suan 4 ay 23 gunluk 6500 kilo seninki kilolu dogmus aylik 500 gram ve 1 kilo alimi normal gorunur demisti sizinki aylik kac kilo aliyordu
tubiiik_ mislinabebek bende mama ile besliyorum sizin bebeginizin kilosu cok az degil ama dogdugu kiloyla hesaplarsak az kilo almis gibi saglikliysa bebeginiz kiloya cok takilmayin doktorunuz zaten der size
Yaprakyaprak Bebeğim 4 aylık 6100 gram doğum kilosu 2800du. Sadece anne sütü alıyor doktorumuz normal dedi
Idilg mislinabebek normal başlarda ödem atıyor tekrar kilo alıyor ortalama ayda 800 gr alsa normal tabi en doğru cevabı doktorunuz verir
Mnwr32 mislinabebek bizimde 2910 doğdu 4. Ay kontrolünde 6 kilo dedi sağlık ocağındaki doktorumuz gayet iyi dedi saglikliysa çok da sıkıntı etmemek lazım kilosunu
Rumeysa5124 2690 kilo doğdu 4 ay kontrolünde 6750 kilo çıktı sadece anne sütü gayet iyi kilo almış dedi