mybabysygn Ek gıdaya yeni geçen bir bebek ne bekliyorsunuz ki? Çok çok normal. Anne sütü ve mamanın dışında lezzetleri tadıyor. Ayrıca yeni başladıysanız kesinlikle meyve ile ilerlemeyin yarın bir gün çok sıkıntı yaşarsınız size tavsiyem. Sebzeden ilerleyin en az 1 1.5 ay karıştırıp karıştırıp verin. Bebeğinizin damak tadını siz oluşturacaksınıız herşeyden azar azar verin. Yoğurdu çok fazla vermeyin 2 - 3 tatlı kaşığı ile verin emin olun sever💮