Ogretmen_anneeee Bebeğime birşeyler oldu . 20 dakika da bir ağlayarak uyanıyor bazen kucağım da uyuduğunda da öyle gündüzleri de asla uykuya geçemiyor atak mı bu 😟
Hshsjshs Ogretmen_anneeee olabilir bizde oyleyiz çıgirip duruyor uyumuyor hic uykusu varr ama uyumuyor ozaman dahada huyzuz oluyo
Mucizem8 Aynıyız mahvoldu oda bende uykusu var ama uyumuyo uyku saati gelince artık psikolojim bozuluyo inanın.atak mi bu ya 6ay 8günlük gece deseniz aynı sürekli uyaniyo meme düskünlüğü hat safhada kimse yokmu başka böyle olan bukadarmiyiz ya
Ogretmen_anneeee Mucizem8 oooffff kesinlikle atak 2 saat uyutmaya çalışıyorum daha bırakmadan ağlamaya başlıyor kabus gibi