gocebebirbayan valla 10 sene önce çalışmaya başladığımda istanbulda tek başıma evde yaşıyordum. Dışarda yemek yerdim, spor salonuna yazılırdım, sosyal aktivitelerden geri kalmazdım tatil de yapardım. ailem yurt dışında 2 kere yanlarına giderdim ve maaşım yeterdi. 10 senede kaç tane kıdem aldım kaç tane zam aldım, ama o zaman yaşadığım gibi yaşayamıyırum. dolar bazında zaten neredeyse aynı parayı alıyorum. 10 senede bir arpa boyu yol alamamamışım. Onu geçtim, 1 sene önceki maaşımla şimdiki arasında %40 a yakın bir fark var ama o zaman yeten maaş şimdi yetmiyor. Artık hergün zamdan gına geldi.