Tugba06 Kızlar bebeğim 6 aylık dogdugundan beri nadiren toplamda 4 saat gündüz uyumustur.. Hep 2 bucuk saat olur gunduz uykuları.. Yarım saat her uyku 5 uyku yapardım artık 6 aylık oldu 4 uyku olmaya basladı 2 saate düştü dogal olarak uyku süremiz.. Gece uykumuz iyi sukur sabah da 5 bucukta kalkıyor en geç.. Diyorum ki demekki benim bebeğim gunduz uykusunu alıyor ki gece de uyuyor ama istatistikler az uyudugunu gosteriyor arastırdıgımda.. Canım sıkılıyor.. İçimi rahatlatın kızlar 🥺😔 Not:her bebeğin düzeni farklı biliyorum ama bu dusunce de gitmiyor kafamdan 🤯
Baakpnr- Tugba06 kuzum 1,5 1,5 bir de son şekerleme 40 dk uyutuyorm ben kızımı , senin sayende pıs pıs ile 🥰🤲🏻 Bebegın için 2 saat gündüz uykusu evet az gibi bir 1 saat daha uyusa aslında tam olur . Uyumak mı istemiyor kuzum ?
Anesanne Tugba06 canım gündüz uykusu için tek seferde en az bir saat uyumalı. Uyanınca tekrar uykuya döndürmelisiniz. İlk uykuyu bir saat yapsa. İkinciyi bir-bir buçuk son uykuyu kısa yapsa da olur şekerleme gibi. Uyku süresini uzatmak için videolar var YouTube’da
Merveada21 Tugba06 benim bebeğimle aynı bizde yedi aylık olduk gündüz 2 saat ya da 2 buçuk saat güzel uyuyor sonra bide 6 gibi bı uyuyor ama şekerleme gibi akşam da 9 buçuk 10 gibi tam uykuya geçiyor bence normaldir her bebek uykuyu sevmez ya da uykuyu çok sevenler var uyku yeterli gelmese gün içinde emin ol huysuzlugunu yaşarsınız ya da gece
Tugba06 Baakpnr- Estagfirullah canım 😘 evet ya uyandıktan sonra bekliyorum bir 20 dk sonra pış pış yaparak biraz daha uyutmaya calısıyorum ama olmuyor.. 😔
Ogretmen_anneeee Anesanne ne diye bakabilirim o videolara canım ? Bebegim yarım saat uyuyor benim geri döndüremiyorum uykuya. Hele dün gündüz 1 saat uyudu sadece gece de hiç uyumadı hep agladı
Tugba06 Merveada21 ben de oyle düşünüyorum.. Huyduz da degil cok sukur sıkıntı da yaşamıyoruz ama dert ediyorum işte bu aylarda 11-13 saat toplamda uyurlar ıs cok sukur o aralıgı tutturuyor o tek tesellim de
Anesanne Ogretmen_anneeee uyku eğitimi uyku süresini uzatma şeklinde bakabilirsiniz. Bebeğiniz desteksiz mi uyuyor. Yaşına göre uyanık kalma süresini geçirmemelisiniz
Merveada21 Tugba06 sen onlara takılma onlar ortala yazılan değerler emin ol her çocuk öyle olacak diye bı kural yok ona bakarsan geçen ay benim oğlum da çok fazla uyudu ortalama saatlere göre bu ayda nerdeyse uyumuyor hatta havalarda ısındı adamakıllı uykuyu alamadığı günlerde oluyor bebeğin huysuzluk çıkartmıyor dedin çok takılma kuzu anne olarak evhamlaniyorsun ama baktın sıkıntı yok görmezden geel 😊
Tugba06 Baakpnr- bence de oyle ama içime dert de oluyor.. Uykusunu alamasa huysuz olur diye düşünüyorum