Ciglipaf Merhabalar biz ek gıdaya 5.5 aylıkken başladık alerjen gıdalara dikkat ederek ilerledim fakat iştahı yemesi yediklerini kabullenmesi çok güzel ilerlemiştik. Kahvaltısını öğle çorbasını akşam yoğurdunu meyvesini vs güzel yiyordu fakat son ½ haftadır ne versem kabul etmiyor ağzını kenetliyor açmıyor en sevdiklerini de versem olmuyor. Neden olabilir ve de ne yapmam gerekli acaba?
Demet_k Ciglipaf biraz ara verin ya da farklı şeyler deneyin. Çok normal bazen olabiliyor özellikle diş çıkarma dönemlerinde. Diş çıkarıyodur belki
Lezginka Ciglipaf aynı dönemi yaşadık, hala da yaşarız bu bi sorun değil ciddi kilo kaybı ve değerlerinde düşme yoksa. O iştah dönemsel geliyor gidiyor.. Özellikle diş döneminde. Kesinlikle zorlamayın, kendinizi de üzmeyin, geçici bi dönem😊
Ciglipaf Demet_k zorlamıyorum artık değişik tarifler de denedim ama kaşığı gördüğü an çeviriyor kafasını
Ciglipaf cicekannesi10 sabah kahvaltı öğle çorba akşam yoğurt yediriyordum ara öğünlerde meyve veriyordum
gamzes26 8 ay 29 günlüğüz bizde de aynı ek gıdayı çok sevmisti hiç bir şeyi reddetmeden yerdi kızım 1 haftadır 2 kaşık alıp ağzını kapıyor üstten 2 dişimiz geliyor ondan diye düşünüyorum
dnzcyc Benim kızım da 9 aylık olmaya yakın yememeye başladı. 9 buçuk aylık oldu birkaç gündür yine iştahı yerine geldi. Üst dişleri çıkıyormuş. Dönem dönem olabiliyor.