Herkese merhaba.yarindan sonra eşimin doğum günü.8 yaşında ve 8 aylik iki oğlum var.disari çıkıp bir seyler almak için kimseye çocuklari emanet edemem.evde bir seyler hazırlamalıyız.aklima oğlumun yazısıyla seni seviyoruz iyiki doğdun gibi küçük kartlar hazırlaması geliyor ben de bir seyler yazayım küçük oğlumun da elini parmaklarını boyayıp kağıda basalım gibi seyler geliyor.evde ne yapabiliriz kendi imkanlarımızla fikir veren herkese şimdiden tesekkurler😍🥰💃😉