20 aylık kızım tuvalete eğitime başladık ilk 3 gün çok güzel gitti hatta söyledi anne çiş diye çok sevinmiştim ama dün yani 4.gun asla gitmek istemedi ve hep Altına yaptı kakasını yapmıyor ama başında beklemek zorunda kalıyorum ve bu da onu tedirgin etti galiba ve tekrar bezini bağladım asla tuvalete gitmiyor sanki ilk 3 gün giden o değilmiş gibi ne yapayım sizce beze tekrar döneyim mi devam mı edeyim tuvalete götürmeye.